Site Meter

sâmbătă, 3 ianuarie 2009

Mulţumesc

Au trecut 13 luni de când o idee născută din plictiseala de seară a devenit un proiect rar întâlnit la noi în judeţ şi cum numărul 13 (contrar superstiţiilor) mi-a purtat mereu noroc, abia acum am ajuns să fac socoteala.
Lucram în administraţie, dar îmi era dor de scris. Era pe la sfârşitul lui noiembrie şi s-a nimerit ca în Pecica să fi avut loc mai multe evenimente la care am fost prezent. Aşa s-a născut ideea unui blog cu ştiri locale, pentru cititori locali şi cei plecaţi, dar rămaşi legaţi, într-un fel sau altul, de Pecica.
După entuziasmul primelor luni am rămas uimit de numărul mare de ţări din care proveneau cititorii. Până astăzi pagina a fost accesată din câteva zeci de ţări, de la vecina Ungaria şi până la Finlanda, Thailanda sau Argentina.
Au fost şi perioade de declin, când, din cauza altor ocupaţii sau a lipsei de inspiraţie ori de evenimente, postările au lipsit zile (chiar săptămâni) la rând.
Mijlocul acestui an a adus o mică schimbare de imagine, iar sfâşitul anului o revigorare a numărului postărilor (mai puţin în ultimele zile din 2008, când, din cauza problemelor cu internetul abia am reuşit să postez până şi programul de Revelion).
La început se spunea că este blogul administraţiei locale, cu laude pentru edilii oraşului, dar, sper, că Pecica News a reuşit între timp să îşi demonstreze independenţa prin criticile aduse conducerii oraşului, atunci când am considerat că ele sunt întemeiate.
Desigur, o singură persoană nu poate acoperi un oraş ca Pecica, motiv pentru care îmi mai scapă câte un eveniment. Ceea ce aflu, postez, dar aştept cu nerăbdare informaţii, chiar fotografii şi de la alţi pecicani la adresa de e-mail afişată în stânga paginii, pentru a putea prezenta cât mai bine tot ce se întâmplă în Pecica.
În ultimele 13 luni blogul a fost vizualizat de aproape 7,800 de ori, recordul fiind atins luna trecută, cu aproape 900 de vizitatori (peste 80 în ziua alegerilor parlamentare).
Pentru acest lucru nu pot să vă spun decât: Mulţumesc!
Sper că cei care citesc Pecica News o vor face şi de acum încolo, iar cei care nu, o vor face.

Pavel Sinka
editor şi administrator Pecica News

Reuters US: Latest News