Site Meter

joi, 30 august 2012

ACTUALIZARE: Al treilea consilier judeţean pentru Pecica


Tânărul politician pecican Dumitru Enăchiuc, şeful de cabinet al deputatului colegiului 7 (care include şi Pecica) a devenit astăzi consilier judeţean.
Acesta a candidat pe listele MC-L (Mişcarea Creştin-Liberală, alianţa electorală a PDL şi PER pentru alegerile locale), fiind pe locul 16.
Chiar dacă iniţial nu a intrat în noul Consiliu Judeţean, în urma schimbărilor din componenţa acesteia, el va deveni al treilea şi cel mai tânăr consilier pecican, după Gheorghe Sabău de la USL şi Bölöni György de la UDMR. 
El a fost validat în cadrul şedinţei de joi a CJA, în locul lăsat vacant de Cristian Drăgan.
„ Dragi prieteni,  v-am promis în campania electorală dinaintea alegerilor locale din acest an că îmi doresc să facem treabă, îmi doresc să ne implicăm în viața comunității noastre, îmi doresc să punem în aplicare (fără să ne oprim la stadiul de idee și atât) proiecte care să ne creeze o viață așa cum ne-o dorim cu toții.
Vă mulțumesc tuturor celor care ați crezut în mine și celor care m-ați susținut! Vreau să mă ajutați să vă reprezint cât mai bine și cât mai eficient interesele acolo unde trebuie!” a a postat pe pagina sa de Facebook noul consilier judeţean. 
În urma acestei schimbări, Pecica are acelaşi număr de reprezentanţi în forul judeţean ca în mandatul trecut, din partea aceloraşi formaţiuni politice. 

Reuters US: Latest News