Site Meter

miercuri, 12 noiembrie 2008

Candidaţii, rând pe rând 2. FARAGÓ Péter, UDMR




Tânărul candidat al Uniunii Democrate a Maghiarilor din România este născut la 6 noiembrie 1977 la Arad şi a avut o ascensiune treptată în cadrul organizaţiei pe care îl reprezintă.
A terminat Politehnica din Timişoara, după care a lucrat, pe rând, la două fundaţii ca lector şi operator date, din 2006 fiind lector în Parlamentul României.
Pe plan politic s-a înscris în UDMR în 2004, doi ani mai târziu fiind ales vicepreşedinte executiv.
A fost ales candidat într-un colegiu cu un număr ridicat de etnici maghiari (cu ponderea între 10 şi 90%, ultimele la Dorobanţi şi Peregul Mic), dar dominat la alegerile locale de PD-L tocmai datorită vârstei şi în speranţa că va mobiliza electoratul tocmai prin suflul nou adus.
În timpul liber îi plac foarte mult sporturile, mai ales fotbalul şi handbalul, şi să citească, în special romane istorice.

Planuri

„În ultimii patru ani am realizat cu adevarăt, cât de important şi responsabil este faptul să lucrezi într-o organizaţie. Zilnic sunt în contact direct cu oamenii şi am învăţat să fiu atent la nevoile lor. Mi-am propus rezolvarea rapidă şi eficientă a problemelor semnalate cu ocazia acestor discuţii. Vreau să contribui la rezolvarea problemelor tinerilor, ca să trăiască fericiţi în locul natal. Am ca prioritate dezvoltarea Aradului la nivel european.”

- Ce v-a determinat să candidaţi la Camera Deputaţilor?
- În primul rând candidez pentru că a fost nevoie de mine în acest colegiu în care am domiciliul şi unde am început să cunosc nevoile oamenilor. Colegiul 7 are cea mai mare populaţie de maghiari din judeţ, UDMR având doi primari acolo, colegiul fiind important şi prin prisma faptului că este o poartă de intrare în ţară, atât rutieră cât şi feroviară.

- De ce credeţi că le va fi mai bine oamenilor din colegiul în care candidaţi, dacă dumneavoastră deveniţi parlamentar?
- Cred şi sper că pot face ceva pentru oamenii de acolo. UDMR, concomitent cu politicile desfăşurate pentru etnicii maghiari, lucrează de mulţi ani la politicile de modernizare a regiunii. Şi în acest colegiu s-au modernizat drumuri, s-au construit săli de sport, s-au renovat şcoli şi cu aportul UDMR. Eu împreună cu partidul avem o ofertă electorală care are la bază nevoile reale ale cetăţenilor.
(Sursa: udmr.ro, observator.info)

Reuters US: Latest News